Microsoft CRM 2011 online functionaliteiten
Microsoft CRM 2011 online is een compleet CRM pakket waarmee u uw business performance verhoogt, inzicht krijgt in klantdossiers, uw werkproces en op basis van resultaten betere beslissingen kunt nemen.
Bent u nieuw in CRM 2011? Bekijk de CRM functionaliteiten van Microsoft CRM 2011:
Sales
Krijg grip op
uw sales
Marketing
Bereik uw
klanten sneller
Service
Verhoog klant tevredenheid
Dit is nog maar een klein onderdeel van wat Microsoft CRM 2011 online voor uw bedrijf kan betekenen. Wilt u zelf ervaren wat CRM 2011 voor uw bedrijf kan betekenen? Dat kan eenvoudig, vraag de gratis trial aan en u kunt binnen een uur zelf ervaren wat de mogelijkheden zijn.
Hieronder treft u een lijst met functionaliteiten die CRM 2011 bevat.
Relatiebeheer functionaliteiten
Contactpersonen
Beheer, deel en werk samen met uw collega's aan de contactpersonen van uw organisatie.
Accounts
Beheer de accounts van uw organisatie.
Activiteiten
Hou alle activiteiten zoals emails, taken en afspraken eenvoudig bij.
Sales functionaliteiten binnen Microsoft CRM 2011 online
Leads
Eenvoudig bijhouden en bewerken van uw sales leads.
Verkoopkansen
Krijg inzicht in uw sales pipeline en houdt alle salesactiviteiten bij.
Marketing functionaliteiten binnen Microsoft CRM 2011 online
Snelle campagnes
Vandaag een marketing idee? Vandaag nog uw emails of brieven de deur uit.
Marketinglijsten
Verhoog de effictiviteit van uw marketing activiteiten met de marketinglijsten van CRM 2011.
Service functionaliteiten binnen Microsoft CRM 2011 online
Tickets
Verhoog uw klanttevredenheid met het ticket onderdeel van CRM 2011
Service contracten
Beheer service contracten en hou alle activiteiten van een contract bij.
Services
Plan uw service activeiten eenvoudig snel en eenvoudig in.
Microsoft CRM 2011 online zelf op maat maken
Dashboards maken
Maak uw eigen dashboards zodat u realtime inzicht krijgt in uw KPI's.
Rapportages maken
Maak rapportages die u op elk gewenst moment kunt uitvoeren en exporteren naar Excel of pdf.
Processen inregelen
Automatiseer delen van uw proces zodat u efficienter en eenduidiger kunt werken.
Grafieken maken
Maak zelf grafieken om visueel inzicht te krijgen in informatie uit uw systeem.
Heeft u een lijst met wensen en vraagt u zich af of CRM 2011 er aan voldoet, neem
contact met ons op en we zullen u inzicht geven in hoeverre CRM voldoet aan uw wensen. Of vraag een gratis
CRM offerte aan.